Friday, March 18, 2011

semase cuti sekolah

apehh yngg aku buat mase cuti sekolahh erkkk ? na tauhh ? ta nakk sudahh ! ta terhengeh suro kau tauhhh !

baiklahh nyhh lahh keje hariann yngg aku buat time cuti sekolah :)


pagi pagi bangun tydo dulu . gosok gigi . mandy mandy , bla bla and bla bla bla :)

kemudian :


aku pergi keje . ramai yang cakap , kau kan bawah umur mane bolehh keje ? manee der ! ak dah atas umur dah . sbb tuhh ak keje . Hahaha :D penad jerr keje . ak ape lagyy , ambik bantal spongebob 

TURUKKKKKKKK ! (makne nyer tidur)




bukan tidur pade waktu malam tapyyy tidur tengahhari :) msty dan wajib buat . takire kad mane mane pon , janji dpat tidor . hahaha . mcm garfield tuhh jugakk kan ? wehyyy - bngun tidor , terus frusttt abiss lahhh !




siapkan keje sekolahh yng cikgu bagyy :( errrr , pecahh pkirr . knapehh lahh bnykk sanad nyhh ? kan dah ta dpatt hangout nan mem :P kemudian akkk ...........



berfacebookingg :) hahaha , wajibb kann , kalo cuti sekolahh mstyy ramai mem onl , so aku ambil kesempatan inyhh berchattingg . ngeee - dsampingg ituhh ak jugaa mengedit gambar :)


salah satuu gmbr yngg aku plingg sukee :) mstyy lhh gmbr aku :) mstyy lhh aku sukee .  grrr - okeyhh , bilee otak dahh jam pkir pal keje skolahh yangg ta siap siap nyhh , ap lagyy .

 HELLO , BRO . JOM STUDYGROUP NAN AKU KAD UMAH AKU PUKUL 3.30 PTANG , OKE ? AKU TUNGGU KAU ! KAU JANAN TAK DATANG . AKU CEPUK KAU NNTY NAEK SEKOLAH ! 
hahaha . gangster tak aku pnggil orngg ? gangster gangster ponn , dlam hati ade taman weyhh :P hahahah . ngekkk :)


aku pon studygroup nan aasif , amin and yus :) oke , syang korang . thanks sudikan diri mengajar aku . lepass berstudyygroup , gi kedai bawah , beli aiskrim :) alola :) 

oke , malam pulakk !


ngeng ngeng ! duduk dlam kete diam diam ! ayah bawak , sampai umahhh gedam gedubum (ak gado manje nan adek aku) then , text mem , tnye khabar , calling , cith ituh , ngumpat sane , sinih . kutuk orng , maki maki , puji puji and bla bla bla bla bla bla bla .


setelahh sudah abss membuat aktiviti ituh dan inyhhh , ap lagyyy .

ohh , my bntal bushukk . come here ! ngeeee :D
okee , masee tuk tydooo . selamat malam , sayangg ! hahah . faizal tahir terus kuar .

oke , tuh jerkk keje aku buat time cuti sekolahh nyhh ! boringg siakk ! okee , by the way , aku ta sabar na tunggu 22.03 ! 

byee , thankss bace <3


No comments:

Post a Comment